Saturday, February 26, 2011

hee

okay, selepas merepek membebel dan hangin speaking bi tetibe entry yang lepas [weirdo] saya menukar mode dalam melayu asli kembali. he he. inilah saya. pelik dan memelikkan kan kan? baeklah, bukan awak sorang saje cakap macam tu. jadi saya terpaksa akur.



baek, tanggal 20 februari yang lepas, genaplah umur saya yg ke19. ehem. seperti tahun2 sebelumnya juga, rutin2 saya semuanya normal pada hari itu. ok xkesah. (sebenarnya kesah jugak, tp pendamkan saje.) sedih sebab xdilayan oleh housemate2, saya merantau ke rumah hatbreker dgn harapan beliau akan menceriakan saya namun hampa. beliau seakan akan tiada perkara y terjadi. saya sedih. xmengapalah, sahabat2 sudah lupe agaknye hari jadi saya. xpe, xpenting kot, sy bukan jenis y sensitif. [PENIPU!]
seterusnya saya kembali ke rumah utk mgmbil purse. cari punye cari, purse saya hilang. kesedihan saya bertambah. ok fine saya betul2 sedih. im-alone-the-world-against-me dialog mula menjadi latar belakang hari itu.

ok cliche part, diorg(housemate) y mnjadi dalang sbnrnye. terkejut x? huu. ok xterkejut kot tp sy still bersyukur coz dirg y ambk n sorok, sokay, better dr btul2 ilang, rite? n sy dpt hadiah dr kwn2 ((: best part dpt mkn kek batik hasil buatan rumah kami same2. heee. dan part yang saya telah disapu buttercup lebihan dri kek batik itu mmg spoil da mood mnyebabkn trpkse mndi kali ke3~ ades.

slps seisi meluahkn prasaan brsame2, saya meneruskan kerja sdri. dan tiba2 alin dtg n bgtaw izah mnangis without a reason. call hatbreker xagkt. O-EM-GEE. maka saya dgn cemasnye trun level3 n bukak pntu bilik nye anndd skali lagi "HAPPY BIRTHDAYYYY!!!" muni n iwani n hatbreker pon ade skalik. perghh, terbaek terbaek terbaek. and i've received a card(:



sy budak pelik kah? haks.fine=.=
luv everybody also. bye~

No comments: