Friday, September 30, 2011

Is it the end?

tepat 12.38 malam
dan saya masih stay up.
pelik kan insan bernama nik amalina masih stay up

"uh nik xtido ag?peliknye"

ada masalah ke?

saya menulis entri untuk tarikh hari ini bukan sebab saja2 rasa nak tulis
banyak benda yang terjadi pada hari ini.

First thing yang buat saya rasa bagai xrasa apa2 dan tak tawu saya patut react macam mana. senseless? monotonous? wreckless? eh eh ade kaitan eh? abaikan insan yang bercelaru ini. Tarikh hari ini ialah noktah kepada pengharapan. cehwah pengharapan segala bagai pulak. abaikan sekali lagi.

I've got an answer for the appealing and my result is I've been rejected from entering Fpg.

Serius mula2 xrasa apa2. Muka blurr habis. Tapi perasaan saya jadi bertukar 361 darjah bila lihat muka rakan2 yang sugul. yes they're expecting something and im doing nothing. It hurts.

So that's the end. Im officially being a student of Faculty Sc and Technology in doing Bachelor in Food Biotechnology now

I've to endure all kinds of the situations that i did in the first place before. Abaikan kalau awak sudah tidak ada rakan yang seperti dulu. Kawan boleh dicari kan? Tapi ia xdpt diganti, itu sudah pasti.

Dan oh ya esok ada program bermula seawal jam 6.45PAGI dan saya sedang memikirkan pelbagai cara untuk mengelat. Lumrah lah remaja. Naluri memberontak tuh sgt tinggi. Iye dok?

SELAMAT MALAM DAN JUMPA LAGI DI LAIN WAKTU

No comments: