Friday, June 26, 2009

.penguin.bear.kucing.


suatu hari di lab fizik,
kami dberitahu cg aimi ada kerja
jadi,kami menghabiskan masa dengan kerja2 kami sendiri disana.
malas mahu turun ke bawah semula
dan se0rang sahabat saya memecah kesunyian

Farhe:apakah binatang yang awak terlintas di fikiran sekarang?
saya:erk?awak cakap dengan saya?
Farhe:habis tu?
saya:okep.apa s0alan awak tadi?
Farhe:binatang apa yang sedang awak fikirkan sekarang?
saya:semut,beruk dan mawas
them:wahaha!
Farhe:seriously..
saya:betul apa..
Iwani:silap s0alan sebenarnya.Apa binatang feveret awak,lah.
saya:cess.
Farhe:cepatlah!
saya:sekejap.erm.xde kot
Farhe:bila awak tengok benda tuh,awak akan tenang,gembira dan sebagainya
saya:penguin!bear!erm,kucing kot.entahlah
Farhe:0kei,biar saya terangkan.

"first,penguin.Awak ni bagi orang lain amat ceria dan periang.Awak mampu menggembirakan orang lain."
"Second,awak anggap diri awak ni berani macam bear.Sanggup buat apa saja."
"tapi,awak sebenarnya pemalu dan manja macam kucing.Am i right??"

saya:erk??

p/s:debat bahasa arab.shud i c0ntinue this or........

[bahasa yang digunakan amatlah skema & harap akan lebih mudah difahami berbanding post sebelum ini.tq]

No comments: